Lite frågor hehe!

Du heter: Evelin
Smeknamn: Evvis, Linus, Evvisen, Pevvis
Vad tror folk om dig: Ingen aning fråga dom
Stämmer det: -
Brukar du skratta för dig själv:
Ibland men inte ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Vad gör du bönan?:-) (Anna som skrev)
Maträtt? Mormors gryta
Hur svarar du i mobilen: Bror på vem det är. Men jag säger "Hej det är Evelin" "Jaa" "Hej Vad gör du?"
Vem ringde du senast? Momror
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg exat. Men vi pratade om Gunnar när han ska kastreras
Antal timmar sömn inatt: Vet inte
Sov du ensam: Ibland ibland inte. Ibland sover ju Gunnar i sängen med mej.
Brukar du komma i tid: Jaa
Hur känner du dig nu: Sådär

ÖVRIGT
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, blått, Rött...
Vad tycker du om fötter: Nja sådär
Vad saknar du: Man och barn hahaha! Nej jag vet inte
Hade du en bra kväll igår: Sådär sjuk ju
Favorit dryck på morgonen: Olika men INTE vatten direkt på morgonen.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika
Sysslar du med någon idrott: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaa jag tror det
Har du spytt offentligt: Vet inte
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag vet inte
Är du nöjd med ditt liv: Jaa
Är du bortskämd: Nej det vill jag inte vara heller
Vad gör du i morgon: Ska åka och handla
Vad är det värsta du vet? Krig, Orättvisa och mer
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaa
En speciell dag du minns: När min lillasyster Jessica var nyfödd. Vi var och hällsade på på bb och när vi skulle åka hem. Ville jag stanna kvar. Så jag grät. Det glömmer jag aldrig.
Du samlar på: Stenar, Kokböcker Och lite filmmer.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen jag vill hellst vara ensam då.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet
Vill du gifta dig: Nej
Vill du ha barn: Jaa
Är du musikalisk? Nja det vet jag inte
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Inte vad jag minns.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Men fan va fint du gjort din header! Den är väldigt fin! Puss mitt hjärta

2010-09-03 @ 07:09:24
Postat av: mormorn

Ja verkligen jättefin! Puss!

2010-09-03 @ 08:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0