Våran Engelskagrupp är bäst

Hejsan!

Idag blir det engelska med Mona. Som jag inte haft på fler veckor. Vi har ju så kul på engelskan. Så jag har faktiskt saknat det. Vi tar det lungt och har kul. Det är så det ska vara tycker jag. Vi är ju bara 4 st med Mona och det är skönt det med. Att vi inte är så många. Dom delade ju upp 2-oerna och 4-orna förr till 2 olika grupper. I våran grupp tar vi det lungt och strässar inte något alls och så. I den andra gruppen har dom det svårare. Och det hade jag inte klarat i alla fall. Men våran grupp är bäst haha! :)

Nu måste jag snart ner och äta frukost :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du tycker det är roligt. Annars skulle det nog va jobbigt. Puss!

2010-03-16 @ 07:34:45
Postat av: Andreas

SV: Självklart!

2010-03-16 @ 15:29:15
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0