Sovmorgon idag!

Hejsan!

Idag är det idrott så jag fick sova till 6:15 Skönt! Och har nu plattat håret och så. Så snart blir det ner och äta frukost med. Sen upp igen och packa i rena kläder. Sen idag ska vi i klassen och Sarah läraren vi har på onsdagar. Åka och hällsa på Jessica på hennes praktik. Det ska bli kul. Så idag får jag träffa Jessica, det var ett tag sen vi träffades på en onsdag. Men det ska bli kul.

Sen ikväll ska vi iväg och äta tacos alla på hela skolan ska bort (ikväll). Men jag äter sen vill jag hit till boendet igen. Så Marie-Louise skjutsa hit mej ikväll igen. Så det är bra. Jaa nu ska jag kolla lite andra grejer sen blir det fukost.

Kommentarer
Postat av: mormorn

Låter som en trevlig dag! Puss!

2010-03-24 @ 07:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0