Lite frågor bara!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3 st när jag är hemma och när jag är i Bollnäs är det 5 st.

Vilken svordom använder du mest?
Fan

Äger du en Ipod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06:00


Hur många resväskor äger du?
En rullväska.

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej usch sånna är obekväma

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA såklart


Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jaa

Vilken var den senaste filmen du såg?
Kommer inte ihåg vad den heter


Har någon av dina vänner barn?
Nej msn-kompis bara.


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det vet jag inte

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jaa säkert

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Oboy isåfall

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Inte vad jag kommer på nu.


När var senast någon stötte på dig?
Vet inte

Vad åt du till middag?
Åt nyss frukost haha!

Använder du huvtröjor?
Jaa alla mina långärmade tröjor är huvtröjor utom en.

Kan du vissla?
Nej inte riktigt

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej tror inte det

Vem var den senaste som ringde dig?
Mormor

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Vet inte. Men jag hoppas inte det.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0250

Tittade du på tecknat när du var liten?
Gjorde jag väll men jag har aldrig tyckt om det

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
vet inte riktigt


Hur många syskon har du?
3 st systrar


Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej

Äger du några band-t-shirts?
Inte band men jag har en t-tröja med Magnus Uggla. För kanske 4 - 5 år sen tyckte jag ju om honom


När flög du senast?
När jag var liten åkte pappas familj helikopter en gång

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
3 st


Läser du för skojs skull?
Nej jag gillar inte att läsa

Pratar du några andra språk?
Nej

Diskar du din egen disk?
Allas ibland


Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Nej förr ville jag ha tatuering. Alltså ha mina systrars namn och ett hjärta bredvid varje namn


Vad har du för väder?
Inte sol i alla fall

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Alltså det spelar ju ingen roll om han har mycket tatueringar

Har du en blogg?
Jaa den här är min


Äter du frukost dagligen?
Jaa

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej

Vilken är din favoritfrukt?
Äpplen äter jag mest

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
21

Vad var det senaste du åt?
Hårdis

Gillar du senap?
Nej

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida och mage

Tycker du om att krama folk?
Bror på vem det är

Äger du en digitalkamera?
Jaa 2 st

Vad är du allergisk mot?
Inget

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Emil eller Mattias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0