Längtar hem till mej!

Hejsan!

Nu sitter jag i skolan och slutar typ om 20 min. Så då åker jag hem till Orsa igen. Sen imorgon blir det att åka hem till mej i Falun och vara där över en natt med Jessica. Det ska bli kul. Och jag hoppas då min bovärld har fiksat min tv. Instalerat tv-kanaler och sådär. Så jag och Jessica kan titta på tv imorgon kväll. För körslaget börjar ju i helgen på lördag sa Jessica. Så det måst vi ju titta på. Sen pratade Jessica och jag om jag vi skulle äta för mat på lördag. Vi bestämmde då köttbullar och potatis. Men jag ska fråga henne om hon inte vill ha något godare på en helg. Kanske pommes och kyckling eller något. Det hade varit gott. Jag har ju en massa såser hemma också som vi kan ta. Jag ska prata med henne sen.

Det var jätte fint när mamma och Lovisa gjort iordning. Men Jessica och jag ska ficka mer så det ser ut som ett riktigt hem. Det är ju lite tomt nu. 

Mattorna ska på sin platts
Bordet ska ha duk och sådär
Gardiner ska upp
Det ska diskas
Sängen ska renbäddas

Sen är det väll säker fler saker men kommer inte på något mer nu. Hehe! Men vi får se vad det blir mer. Jag tar kort under helgen och jag har datorn med mej så då blir det att ta kort. Jag ska försöka komma ihåg det.

Ska kolla annat nu. Slutar typ om 13 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0