Kvällen och lite till

Hejsan!

Sitter just nu och tar det lungt vid datorn. Har tittat på Familjen Anorlunda ikväll. Och det var bra som vanligt.

Imorgon kommer min lillasyster Jessica hit efter sånglektionen. Och hon ska vara här till Sylvia slutar jobbet för då kommer hon och hämtar henne. Jaa sen vet jag inte vad som händer.

Mormor och morfar var ju här idag i alla fall och åt tacopaj med oss. Så hade mormor och morfar köpt med sig sallad och gräddfil till pajen. Det var gott.

Imorgon ska jag nog bädda rent i min säng. Jag börjar känna att det skulle behövas nu. Jag älskar ju rena sängkläder och skulle kunna byta ja vartredje dag. Men det blir så så mycket att tvätta så det kan jag ju inte. Men det hade varit skänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0