Ikea

Hejsan!

Stängt på Ikea idag med. Jag blir så arg! Fan alltså. Och det är klart att det ska hända just mej. När jag ska köpa grejer och fixa. Ja då ska det vara stängt. Dom har ju mätt snö varje dag på taket. Varför inte skotta av det redan då då? Jag fattar inte. Jag blir så arg. Dom öppnar säkert vecka 12 när jag kommer tillbaka till skolan igen. Jag skulle inte bli förvånad alls. Så jag kan nog glömma mitt Ikeahem som jag alltid velat haft. Jag kanske får köpa allt på åhlens, jysk och sådär. Det blir dyrare. Men vad ska jag göra? Jag vill ju ha mina saker! Det är bara på måndag kvar vi kan åka OM dom skulle ha öppet då. För annars jobbar mamma. Och jag har inget körkort så jag kan inte åka ner själv!

Bild hittad på google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0