Idag och helgen!

Hejsan!

Har inte skrivit på länge nu. Men har inte haft lust hehe!

Idag ska jag städa och tvätta. Idag känner jag att jag orkar inte städa så mycket. Så jag städar fort idag. Vi var och matade äner nyss och tog kort. Det var kul! Mamma är idag hemma i lägenheten och fixar. Och hon hade fixat till köksbordet och stolarna. Sen databordet också. Tack mamma! Så på lördag ska jag och Jessica sätta upp gardiner, lägga ut mattor och en massa. Jessica kanske vill diska mina saker. Jag och Jessica ska ju sova hemma hos mej också. Så då ska vi äta mat hos mej också. Jag frågade i tisdags om hon ville ha pasta och skinksås. Men hon viste inte. Men jag hoppas hon vill det. Jag är så sugen på det. Sen ska vi nog äta varmasmörgåsar. Efter som jag fick min varmamackorgrill av mamma och Lovisa när jag fylde år förra året. Och det är så gott med sånna. Skinka och smält ost i. Åååh vad gott! Sen ska vi nog göra cola med min maskin också. Jag ska ringa Jessica idag och prata med henne. Eller jag kollar om hon är på msn så kan vi prata där. Annars pratar vi väll imorgon :)


Maten från boendet för länge sen!
Det är så gott med sallad och gurka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0