Vem får trösta er när ni gråter?

Jag vill inte ha tröst alls igentligen när jag är ledsen. Men om det skulle vara så att jag skulle behöva tröst så vill jag helst ha det av mormor eller min morbror Petter. Så har det varit nu i flera flera år. Dom säger inte så mycket och bara finns där. Så var det när Bärta dog. Då var det bara Petter och mormor som fick komma och krama mej. Dom andra puttade jag bort. Jaa sen djuren förstors får komma till mej. Men helst ingen annan mennsika ä mormor och Petter.


Vem får trösta er? Vem som helst? Eller ingen alls?

Lite nyfiken bara. För jag vet ingen som är lika som jag när det gäller tröst.


Kommentarer
Postat av: mormorn

älskar dig mitt hjärta och tycker att det är skönt att jag kan trösta dig=)

2010-06-13 @ 18:02:25
Postat av: Lilla morbror

Tycker jag med :-)

2010-06-13 @ 20:47:20
Postat av: Mamman

Och jag vill helst gråta själv eller också vill jag ha Wilma hos mig.

2010-06-13 @ 22:21:27
Postat av: Mamman

Jag vill vara själv eller också vill jag ha Wilma hos mig.

2010-06-13 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0