Imorgon och lite idag

Imorgon åker jag och Gunnar hem till mamma. Först ska jag träffa Linda, fritidskompis som det kallas. Så det ska bli kul. Ska träffa henne för första gången imorgon. Det ska bli kul. Sen blir det att åka hem till mamma på eftermiddagen/kvällen. Jag vet inte riktigt hur länge vi ska prata och så imorgon när jag ska träffa Linda och hon som hjälpt mej att hitta Linda. Så vi får se. Det ska i alla fall bli skit kul! :) Är inte ett dugg närvös över att träffa henne. Det som jag är närvös över mest är nog att när jag ska gå till där man säger vem man väntar på imorgon så ska jag säga att jag väntar på henne som hjälpt mej med att hitta Linda. För jag har glömt hennes efternamn. Så jaa. Men det fixar sig. Men endå! :)

Så idag blir det att städa, diska och lite sådär här hemma hos oss. Damma och dammsuga slipper jag i alla fall idag för det fixade jag i förrgår. Så blir bara att sopa lite i hallen och badrummet. Eftersom det är där det kommer kattsand när Gunnar hoppar ur sin låda.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Vilken jättefin header du gjort nu då! Du är så duktig. Längtar efter er nu, längtar efter såna som tycker om mig för den jag är. Puss min kära dotter!

2010-06-20 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0