Lite frågor

Vad heter du?
Evelin

Vad är det för för på byxorna du har på dig?
Mjukisbyxor

Vad lyssnar du på just nu?
Musik

Vad gjorde du igår kväll?
Satt här

Vad var det sista du åt?

Frukost Tunnbröd

Hur är vädret hos dig just nu?

Blåser lite nu i alla fall. Skönt!!

Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Min morbror Olle

Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
?

Hur mår du idag?
Bra

Vilken är din favoritdryck?
Vatten

Favoritsport?

Gillar inte sport

Hårfärg?
Brunt 

Syskon?

Lovisa 18 år, Ida 19 år och Jessica 12 år

Favoritmånad?

Augusti-September

Favoritmat?

Bror på vart jag är. Me jag älskar kyckling.

Senaste filmen du såg?

Den blå lagunen

Favoritdag i veckan?

Vet inte

Favorithobby?

Gllar att knäppa kort

Favoritlåt?

Olika

Sommar eller vinter?

Vinter

Choklad- eller vaniljglass?

Choklad såklart!

Hur bor du och med vem/vilka?

Jag bor i en 2-a med min katt Gunnar och ödlorna Gnistra och Spraka.

Vad läser du för böcker just nu?
Läser inte. Gillar inte att läsa.

Hur ser din musmatta ut?

Hel svart

Kan du nudda näsan med tungan?
Nästan haha!

Kan du korsa ett öga åt gången?
Nej

Skulle du själv säga att du är lycklig?
Jaa


Kommentarer
Postat av: Moa

haha varsågod !<3

allt bra med dig?

2010-07-21 @ 17:13:54
URL: http://moooaah.blogg.se/
Postat av: Mamman

Sista frågans svar värmer i mitt hjärta :)

2010-07-21 @ 18:48:34
Postat av: Moa

Vad bra :)

2010-07-21 @ 19:46:52
URL: http://moooaah.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Go'kväll!

Allt bra med dig? =)

2010-07-21 @ 20:01:03
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0