Hemma hos mamma nu

Nu är jag och Gunnar hemma hos mamma. Kul att komma hem till Orsa lite. Mamma och Lovisa hämtade mej vid djurmagazinet när jag och Gunnar hade hoppat av bussen. sen åkte vi hem och åt lite. Sen blev det att åka till Ica Maxi och handla lite. Och sen hem igen sen dess har jag bara suttit vid datorn. Eller var ut med Ester en gång också. Men hon ville inte kissa. Det regnar ute och hon gillar inte att kissa ute då. Så man får föröka under ballkongen. Men nej idag funkade inte det alls. Hon bara stog och åt gräs. Men nu ska jag kolla lite här vid datorn. Så ska jag försöka kommaihåg och kommapå vad jag ska skriva om.

God Natt På Er Alla Nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0