Lägenheten!

15 dagar kvar till jag får lägenheten :D Fan vad kul. Jag längtar till jag kan lägga in bilder på den här. Så Moster och alla andra som vill se den kan få se det. Tänk att jag ska få inreda en hel lägenhet. Som bara jag vill ha det. Och det mesta av möblerna kommer vara vita :) Dom bästa färgerna är ju svart, vitt, brunt, rött och grått. Det gillar jag mest. Så det är dom färjerna som kommer vara i mitt hem mest. Denna soffa ska jag ha. Alltså en blommig. Om det passar till tapeterna. Annars får jag ta en helfärjad. Och då blir det nog en svart. Men jag hoppas den blommiga passar men man ska inte hoppas förmycket.



Bilderna är tagna av Ikeas hemsida!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Den svarta var väldigt snygg också faktiskt...

2010-02-14 @ 21:15:32
Postat av: mormorn

Tycker jag med...

2010-02-15 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0