Pryo och lägenheten!

Hejsan!

12 Dagar kvar nu inte ens 2 veckor!

Jag la in en låt först innan jag började skriva hehe!

Idag gäller det idag får jag se lägenheten på film. Eftersom mamma och mormor ska åka och titta på den :) Det ska bli så kul. Jag längtar värkligen till dom skickar filmen. Så jag får se hur den ser ut. Jag hoppas tapeterna är fina. Men annars är det väll bara som det är. Men jag tror dom är fin. Men man vet ju aldrig. Men man kan ju alltid hoppas hehe! Idag slutar jag tidigare som sakt. Eftersom jag går så långa dagar på pryon hela 7 timmar. Men idag ska jag prova och sluta 1 och enhalvtimme tidigare. Och se om det går bättre. För slutar jag 15:30 är jag på boendet 16 40 typ. Och då åker jag 7:40 från boendet. Och det blir lång tid.

Nej nu måste jag fixa lite här och så. Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0