Pryo första dan!

Hejsan!

Idag ska jag prya. Igår var jag närvös vissa stunder. Och efter bara någon minut var jag inte alls närvös. Och nu ingenting. Haha! Men jag tror nog att det ska gå bra därborta. Och hoppas att det är bra där. För om jag trivs där. Så kanske jag kan prya i Falun på något sånnt ställe också. Så jag hoppas jag trivs. För det jag önskar mest nu är att jag ska hitta en platts i Falun sen där jag kan få jobb och trivs med det jag gör. Och kanske få fast jobb senare. det hade varit skitbra! Men man vet ju inte hur det blir. Det kan ju bli så att jag inte får något alls. Men ett litet extra jobb skulle jag vela ha i alla fall. Men nu måste jag ner och äta frukost.

Kommentarer
Postat av: VärldenBästaGudfarOlle

Hejsan, gick det bra på pryon och var det kul?

2010-02-09 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0