Oj vad jag pratar haha!

God morgon!

Igår pryade jag som saka. Frick fronta hela dan. Så det blev nästan hela affären. Haha! Men idag sa dom att jag skulle få plocka upp varor i alla fall. Så det är nog lite roligare. Det dumma är att jag har ont i huvudet en. Och jag längtar bara till imorgon. Då är jag tillbaka till skolan igen. Och jag har då idrott på morgonen och får sova till kl: 6:15. Fan vad skönt det ska bli att få sova så länge. Ni vet jag har dirott 2 gånger i veckan direkt på morgonen. Och jag har jättenära dit. Så jag får alltså sovmorgon 2 gånger i veckan annars. Och nu bara en. Jag tänkte innan jag började prya att ååh vad skönt nu slipper jag idrotten en gång i veckan. Men just nu på morgonen känns det när man måste kliva upp för att åka iväg till praktiken. Haha! Men men imorgon då blir det sova typ en timme till Det ska bli skönt! Och sen i helgen, gud vad jag kommer sova då. I min stora säng.

Just det ja! Mamma hittade en jätte fin och billig sängram till mej i måndags. På Ellos och den skickade hon efter. Äntligen har jag en sängram sen. Den är vit och lite träfäjad. Svårt att förklara hur den ser ut. Men sen när jag fårlängenheten och fixt har jag lovat moster att lägga in bilder. Så då får ni se hur den ser ut då. För bilden på sängramen finns inte kvar. Dom tog slut fort. Hehe! Men jag ska få en av dom i alla fall. Fan vad bra :) Tur att mamma hittade den. Så ska jag ha en vit byro (i sovrummet allså) och 2 träfärjade sängbord. Fan vad snyggt det kommer att bli! Jag är så nöjad så det inte är klokt. Nu längtar jag bara till jag får lägenheten och får fixa allt. Och köpa grejer och så. Det ska bli så kul! Och jag hoppas det är fina tapeter i min lägenhet. Mamma hade för sig att dom som har den nu sa förr att det var ljusa i vardagsrummet. Och det hade nog varit fin. Men vi får se hoppas det är fint alltihopa. Jag har sätt ritningen ju bara. Och den ser nästan ut som Petter och Anettes lägenhet. Bara ytterdärren sitter på andra sidan väggen och badrummet tror jag och på ballkongen är det väggar på sidorna. Annars ser den likadan ut. Lite roligt att dom för det. Det är ju endå ca 10 mil mellan mej och Petter och Anette.

Oj vad jag skrivit nu haha! Måste ner och äta frukost och så nu. Men ha en bra dag allihopa!

P.S 19 dagar kvar till lägenheten! :D

Kommentarer
Postat av: VärldenBästaGudfarOlle

Ha ha haaa,.... du svär lika mycket som din mamma och morfar,.... ha haaaa =)

Vad kul att du äntligen snart får flytta till din alldeles egena lägenhet. Tänk va kul när dina systrar kommer och hälsar på dig.

2010-02-10 @ 18:47:48
Postat av: mormorn

Sängramen är ju jättesnygg. Vilken tur att du fick tag på den. Puss!

2010-02-12 @ 09:02:50
Postat av: Mamman

Du kan ju lägga ut bilden jag skickade, det syns ju iallafall hur den ser ut.

2010-02-14 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0