Måndag den 22 Februari

Hej bloggen!

Idag så åker jag till skolan och nu är det bara denna vecka kvar. Sen är jag ledig i 2 veckor. Har tagit ledigt första veckan. Och sen efter den veckan är det sportlov.

Fick nyss klippa kort en klistergrej i Esters hår som inte gick bort av sig själv. Hon låg så stilla så. Duktig hon är. Sen vart hon jätte glad när det var klart haha! :) Men n måste jag fixa det sista.

Just det ja idag är det en vecka kvar till jag få lägenheten. EN VECKA. Hoppas denna vecka går fort. Så jag får åka till min lägenhet någon gång. Och på IKEA ska jag, mamma, Lovisa, pappa och farfar åka. Det ska bli kul.

Men nu måste jag gå. Ha det bra idag allihopa!


Kommentarer
Postat av: VärldenBästaGudfarOlle

Gud vad spännande,.... jag kommer ihåg när jag fick min första lägenhet,... det var så skönt att slippa mormor, morfar, malin, petter och nisse,... ha haaa. Ja bara att slippa bo ihop med dom, man vill ju träffa dom ändå men det är så skönt att man har något som är ens alldeles egna lägenhet.

2010-02-22 @ 17:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0