Köpa idag!

Hejsan!

Just det ja...igår var det ett årsen jag skaffade denna blogg.

Men ialla fall idag ska jag gå och handla grejer som jag ska i lägenheten sen. Detta ska jag köpa:

Tvål till badrum
Tvål till kök
Tvål till dusch
Schampoo
Balsam
Tandborste
Tandkräm
Tandtråd
Listerine
Diskmedel
Diskborste
Disksvampar
Diskpropp
Tvättmedel
Sköljmedel
Torkagolvmedel
Disktrasor
Plåster
Toapapper
Hushållspapper
Fryspåsar
Plastpåsar
Trosskydd
Borste
Toffsar
Slaskhogrej
Sop

Jaa det är lite grejer man behöver. Men jag kommer inte på något mer i alla fall- Men gör jag det så får jag ta och köpa det då. Det ska bli kul att köpa grejer som jag vill ha. Och som ska vara i min lägenhet. Men nu måste jag göra mej iordning och så. Sen gå till mamma.

Jag ska försöka kommaihåg att ta kort på allt sen. Lite kul kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0