Imorgon ska jag gå den lilla promenaden i skolan!

Hej!

Nu har jag duschat. Det var skönt! :)

Om 30 min är det Roomservice och efter det Andra Avenyn! :D

Vi går ju en liten promenad varjedag iskolan. Men jag har inte gått den på hela veckan. Imorgon blir det första gången denna vecka. Hehe! För i måndags stannade jag inne i vilorummet med Linnea efer som jag hade mensvärk. Och Linnea frös tror jag. Så då fick vi båda vara inne när alla dom andra gick. Sen igår hade jag, Jessica, Mona, Jonathan och Roland en intervju med 2 st sammtidigt. Jag och Jessica troddet det typ skulle ta 15-20 min. Men det tog 1 och en halvtimme. Hehe! Ibland höll vi på att skratta ihjäll oss. Men vi kunnde ju inte visa det. Haha! Så Jaa jag bet mej i tungan och tittade ner i bordet ibland. Och tittade man på någon av oss som interjuade så satt den andra och log som fan haha! Jaa sen idag då slapp jag promenaden igen. För då var jag och Maya och tittade på min praktikplatts.


Kommentarer
Postat av: 24 år och snart pappa

jag en blogg som jag bloggar om graviditeten. kommer självklart blogga efter förlossningen.

Om du gilar småbarn/bebisar eller helt enkelt tycker det är intressant att följa en graviditet så finns det en möjlighet nu! =)

2010-02-04 @ 15:07:36
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0