Hoppas jag kan sova på bussen

God morgon!

Idag är det skola igen. Det ska bli skönt. Jag är så trött. Så jag hoppas jag kan sova på bussen sen när jag har ätit frukost idag. Så jag kanske blir lite piggare än vad jag är nu.

Idag får vi en pryo på boendet också. Som ska vara hos oss i 2 veckor. Sen en till till pryo som ska börja prya hos oss nästa vecka. Så det blir fullt inne hos oss nästa vecka. Eller ja redan i natt. För tjejen som ska prya hos oss ska ha med sig sin mamma. Och hon ska sova inne hos oss. Så jag kommer inte vara ensam inatt uppe hehe!

Men nu ska jag göra mej iordning!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: mormorn

Ha det bäst. Puss!

2010-02-15 @ 07:58:12
Postat av: VärldenBästaGudfarOlle

Vad schyssta ni är som låter henne sova hos er,... du kommer säkert att ta bra hand om dom och göra god mat och sånt. =)

2010-02-15 @ 18:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0