Hoppas dagarna går fort nu!

Hejsan!

Nu var det ett tagsen jag skrev. Men har bara inte haft lust.

Idag är det i alla fall sista gången på praktiken. Det ska bli skönt. Sen nästa vecka är jag ledig. Då får jag se min lägenhet för första gången påriktigt. Har annars bara sätt den på kort och filmer. Men nu snar får jag se den påriktigt. Det ska bli så kul. Jag längtar värkligen till nästa vecka nu. Så jag får se den. Och åka till ikea och handla en massa. 5 dagar är det kvar. ååh vad jag längtar nu. Jag hoppas dagarna går fort nu.

Här är lägenheten och sängramen som jag ska ha!


Kommentarer
Postat av: mormorn

Det kommer att bli så himla fint! Kram!

2010-02-24 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0