Chokladen sommar är god :)

Hejsan!

Idag ska jag inte göra mycket. När jag kommer till boendet ska jag nog sitta vid datorn och vänta på maten. Sen blir det väll att sitta vid datorn igen tills Roomservice börjar och sen är det ju andra avenyn. Sen datorn igen. Haha! Jaa vad ska jag skriva mer? ääh Ja haha! Vi har fixat med hemsidor idag.


Den här chokladen skulle jag vela köpa i helgen. För den är ju så god. Men den kommer säkert inte ut förens i sommar igen. Synd det! Men men. Slutar om typ 7 min så ska kolla lite på annat nu.


Kommentarer
Postat av: VärldenBästaGudfarOlle

Choklad med jordgubbsmak,..... näe de är nog inget för mig,..... jag vill ha choklad med nötter eller nougat =) Det tycker jag är supergott,.... mmmmm

2010-02-03 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0