4 dagar kvar :) (om man inte räknar med idag. Och det gör inte jag)

Hejsan!

Idag hade jag sovmorgon till kvart över 6. Det var skönt. Men det är för att jag har idrott på morgonen. Har ju det varje onsdag och torsdag. Men nu när jag varit på pryo så vart det bara på torsdagar. Jag gillar inte idrott. Men jag känner att jag har hälldre idrott en att prya i en mataffär igen. Jag skulle vela prova och prya på typ indiska. det tror jag hade varit roligare. Så det är skönt att vara tillbaka till skolan. Eller jag nu torsdag och fredag. Sen är jag ju ledig vecka 9 och sportlov vecka 10. Hehe! Jag är ledig i 2 veckor. Det ska bli skönt. Och roligt och få packa upp grejerna i min lägenhet hemma hos mej!  Fan vad jag längtar. Jag vet jag tjatar i bloggen om lägenheten helatiden. Men jag är så glad att jag fick en sån fin lägenhet. Och jag kommer ihåg att jag tröck på intressenanmälan på den utan att prata med mamma och mamma vart inte så glad haha! Och mamma sa till mej hehe! Och så var den jätte fin, ligger jätte fint och ja det är jätte bra! Tur att jag tröck för att jag ville ha den hehe! Och jag trodde också att jag skulle få vänta i några år på att få en lägenhet. Men det tog inte så långt tid som jag trodde det skulle göra.

Man blir ju så torr när man är i en affär och frontar och plockar upp varor och tvättar händerna mycket och så. Och det blev jag eftersom jag pryade där. Och jag är torr så jag har ont. Men jag smörjde in händerna med LDB igår några gånger och lite bättre är det. Fast jag är torr fortfarande. Men lite bättre i alla fall. Men nu ska jag smörja mina händer lite ibland sådär på dagarna så jag inte är så torr. Men nu måste jag gå ner och äta  frukost.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Tjata på du mitt hjärta, det är ju världens grej, du har ju fått en lägenhet! Och det får man tjata om. Puss

2010-02-26 @ 06:10:33
Postat av: mormorn

Nu är det nästan inga dar alls kvar! Tjippi!!!

2010-02-26 @ 07:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0