3 dagar kvar nu :D :D :D :D :D :D jag är glad

Hejsan!

Nu sitter jag i skolan och har fritt. För lärarna är på ett möte.

Idag är det fredag. Skönt! Så i helgen blir det att packa lite till. Sen på måndag blir det Falun!!!! Hoppas dom har städat ur lägenheten. Så det är ren och fin när jag ska ha den. För det vill man ju så jag kan göra fint där inne och diska och allt det där. Det ska bli så kul :D Och det kommer att bli så bra och fint med mina grejer. Det kommer mest vara vitt i min lägenhet. Men jag gillar vitt. Men gardinerna får färg eller ja svart, brunt och gröna ska jag nog ha. ååååååååh vad jag längtar till på måndag nu! :D

Idag har jag med mej massor av saker som ska till Falun från Bollnäs. Så jag ska skicka sms till mamma och fråg om hon kan hämta mej.

Men nu börjar vi. Ha det bra! :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, jag jobbar som supporttekniker.

2010-02-26 @ 11:13:05
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0