2 dagar kvar nu

Hejsan!

Idag har pappa fixat min datasladd skitskönt. Nu har jag ÄNTLIGEN en sladd som jag vet inte kommer gå sönder när som helst. :D

Nu är det bara 2 dagar kvar till jag får lägenheten. Och jag hoppas dom som har lägenheten nu har städat ur den när jag ska ta över den på måndag. För kl:12:00 på måndag är den min. Så då åker jag, mamma, Lovisa och Ester till lägenheten. Och lämnar sängen, kartonger och min tv. Sen ska vi kanske åka och handla lite fler grejer som jag ska ha i lägenheten. Alltså typ te och sånna småsaker. Sen på torsdag tar jag och Jessica bussen till lägenheten och sover där. Jag vet inte hur länge vi blir där. Men det får vi se då. Så det ska bli skönt att ha Jessica där första natten/nätterna.


Kommentarer
Postat av: mormorn

Bra att du har Jessican! Puss!

2010-02-28 @ 08:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0