Längtar

Hej på er!

Idag är det måndag och det betyder skola igen. Skönt! Men längtar till i helgen då ska jag hem igen. Fan vad skönt det är och vara hemma. Men ska sen börja med att åka hem på fredagen så jag hinner vara hemma. Annars hinner jag bara sova hemma sen hem till mamma igen. Och det vill jag inte. Jag vill ju vara hemma också. Jag längtar till sommaren jätte mycket. Då jag ska flytta dit helt. För varje gång jag åker hemifrån vill jag inte åka iväg. Där är där jag bor nu i stan. Hahaha! Tänk att jag bor i en stad. Fast jag är uppvuxen på ett sånnt litet ställe. Haha! Konstigt igentligen att man kan vela bo på ett så stort ställe när man är uppvuxen på ett litet ställe. Haha! Men jag gillar som sakt folk omkring mej och så. Och trafik.


Kommentarer
Postat av: mormorn

och så kan du skaffa Gunnar!!!

2010-04-26 @ 08:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0