Jag hör med ett öra!!

Hejsan!

Nu hör jag med ett öra. JIPPI!!

Men jag kommer vara hemma hela veckan ut endå. För att det är onsdag nu och på fredag skulle jag ha åkt hem igen då. Så då är jag hemma hela vecka ut. Men på måndag är det skola igen. Det ska bli kul. Idag har jag dammsugit på mitt rum. Och dammat en hylla och skrivbordet. Och sen ska jag lägga tillbaka allt som ligger på sängen som inte ska vara där. Och byta sängkläder. Jag älskar rena sängkläder. Jag skulle kunna byta dom typ var 4 dag. Haha! Det är så skönt att gå och lägga sig i rena sängkläder. Så det ska bytas idag också. Sen ska jag diska. Det tänkte jag göra innan mamma kommer hem. Men det blir sen haha! För att jag åt mat för en stund sen och då vill jag sitta här och bara ta det lungt när jag har ätit.

Jag lägger upp en låt jag värklingen ÄLSKAR nu!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Och jag älskar också rent i sängen, skulle också vilja byta hela tiden..haha!

Puss

2009-09-03 @ 08:43:42
Postat av: mormorn

Puss mitt hjärta. vad skönt att det har släppt på ett öra i alla fall. Green Day är alltid bra!

2009-09-03 @ 13:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0