Tävling här på bloggen!

Hejsan!

Nu är det en bloggtävling här igen. Kännde att det kunde vara lite kul med en sån nu. Denna gång kan man vinna ett bokmärke som jag gjort själv och en annan grej. Vet inte riktigt vad det är. Men endå.

För att vara med och tävla ska du:

1. Lägga ut tävlingen på din blogg (du får gärna andvända bilden).

2. Skriva en komentar i det här innlägget med din bloggadress så jag ser att du lakt ut den på din blogg. Om du inte lakt ut den på din blogg är du inte med.

Tävlingen avslutas den 25 oktober


Kommentarer
Postat av: Sanna

JO, det är filmet jobb med en film. Jasså finns de på youtube eller liknade så man kan kolla?

2009-10-18 @ 11:22:16
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Mamman

Ingen som vill vara med på din tävling? Jag kan ju knappast vara med då heller. Fast jag gillar ditt bokmärke. Puss!

2009-10-24 @ 09:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0