Skriver nu på morgonen

Godmorogn allihopa!

Nu är jag vaken igen. Är ganska så trött. Ska snart gå och platta håret och så. Men skriver här först, annars hinner jag inte känner jag. Idag har jag engelska det ska bli kul. Vi är ju som sakt inte så många och tar det lungt och jobbar efter den takten vi behöver. Förr med Engelskan när jag gick i min andra skolan. Kännde jag lixom varje gång det var engelska "ååh nej inte nu igen". Nu är det istället "Jaa Engelska nu igen". Det är skönt det när kan bli sen sån förendring. Vi är ju bara 4 st med Mona (våran lärare)  och det är så skönt.

Sen har jag IV idag med och då har jag film och foto. Och jag tror vi ska fortsätta med musikvideon igen. Det ska bli kul.

Men nu måste jag gå och göra mej iordning. Känner att jag inte har tid att sitta här mer. Så ja jag skriver antingen i skolan som om vi får fritt. Eller så gör jag det sen när jag kommer tillbaka hit typ. Vi får se hur det blir.

Men ni får ha en bra dag på jobb, skola, dagis, lekis ja vart ni nu en är. Så hörs vi sen.

Hej då! :)


Kommentarer
Postat av: Mamman

Hade bra du också mitt hjärta. Nu ska jag skynda mig att fixa ordning mig och ta ut Ester och sen åka i rasande fart till jobbet.

Puss <3

2009-10-20 @ 08:00:44
Postat av: mormorn

Jättekallt här nu. morfar ute med sälman. ha det bra. puss

2009-10-20 @ 08:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0