Skriver lite nu bara

Hejsan!

Var ut med Ester för en stund sen. Är ju hemma ensam nu. Och hon måste ju ut och kissa ibland. Mamma är ju och jobbar, Lovisa är i skolan och Jessica är också i skolan. Jessica ska ju sova här i natt igen. Pappa och Sylvia har ju åkt bort så Jessica sover här då. Och jessica kommer hem tidigast idag. Så när hon kommer hem får hon gå ut och gå med Ester. Så slipper jag göra det. Ska bara ut med Ester en gång till. Sen kommer ju Jessica och går ut och går med henne.

Vet inte vad jag ska skriva mer. Jag är snorig och hostar och mår inge bra.

Men men.


Kommentarer
Postat av: mormorn

Puss mitt hjärta!

2009-10-01 @ 18:19:36
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0