Måndagmorgon och hungrig

Godmorgon på er!

Hur mår ni idag? Jag själv är skit trött. Men så är det ju alltid på måndagar. Nästa vecka är det höstlov. Så denna vecka kvar bara sen lov ska bli lite skönt. Fast kommer att längta till skolan tror jag endå. Haha! Idag blir det att laga mat som vanligt på måndagar. Idag blir det pasta och skinksås. Det ska bli gott. Längesen jag åt det nu. Och just nu är jag skithungrir. Men ska vänta tills jag  sitter på bussen med att äta frukost. För jag har lite och göra innan och sen blir det för tidigt om jag äter nu. Men nu ska jag gå och väcka mamma.

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Mamman

OJ, va fort det blev höstlov..haha!

2009-10-19 @ 08:50:22
Postat av: mormorn

Ha en bra vecka mitt hjärta.



Puss

2009-10-19 @ 09:44:54
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0