Fått en bra promenad idag

Hejsan!

Nu sitter jag här och tar det lungt och lyssnar på musik. Förut idag var mamma, Lovisa och Jessica på hundkurs med Ester. Så dom åkte dit och jag gick dit. efter en stund när dom hade åkt. Så då fick jag en liten promenad. Eller ja det var ganska långt. Jag går ju till ica varanan söndag efter som mamma jobbar. Och jag behöver handla. Så gå förbi ica var inte jobbigt alls. Men sen när jag skulle gåtill undkursen vart det jobbit. För resten av biten är ju uppförsbacke. Men jag kanske ska fortsätta att gå så. När det är hundkurs. För det är ju så skönt att gå ut och gå ensam. Om man vet vart man ska. Annars är det ju så tråkit så det inte är klokt. Haha! Efter hundkursen så åkte vi till ica och handlade. Jag skulle ha lite frukost till imorogn och så. Så det har jag handlat nu.

Ikväll är det ensam mamma söker ska ni se det? Det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0