Nu ikväll

Hejsan!

Vad seg denhär eftermiddagen/kvällen har gått. Det har gått jätte segt.

Wilma ligger bredvid mej i sängen. Min lilla Wilma, hon låg och snarkade för ett tag sen. Hon sover ju oftast med mej i min säng när jag ska sova på kvällarna också. Men hon går innan jag somnat. Alltså hon går när jag halvsover. Eller när hon tycker att jag rör på mej för mycket. Haha!

Lägger in 2 till låtar med Magnus Uggla som jag tycker är fina.


Den här låten har han gjort till sin dotter.

Den här låten har han ju skrivit till sin fru. Tänk vad han älskar sin fru för den hon är. Det är så bra och gulligt. Tycker det är så bra när han sjunger "Och jag tänker stolt hon är min".


Kommentarer
Postat av: Mamman

Du rör dig knappast för mycket, du ligger prick stilla när du sover :) Ja, visst blir man glad av Magnus Ugglas låt som han skrivit till sin fru. Han älskar henne så mycket och gillar henne som hon är. Puss min unge

2009-10-04 @ 09:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0