Lite om idag med mera

God morogn!

Försökte lägga upp inlägg igår kväll. Men det gick inte. Varför vet jag inte. Men men. Igår var jag ju på Åhlens och då hittade jag domhär krokarna för 25 kr st. Så jag köpte 2 st. Som jag nu har på dörren. Hanska så bra. Jag tycker ju det är förlite krokar här ibland i mitt rum. Så då köpte jag dom. Ganska så fina tycker jag.



Idag är det ju onsdag och då har ju jag sovmorgon. Skönt ibland. Men mobilen väckte mej precis när jag sov som skönast. Jag sov jätte skönt så börjar den spela musik som jag har som veckning.

Vi har ju en gropa dag idag med programmet. Lite kul faktiskt. Då kan vi göra lite vad vi vill. Man kan sitta vid datorn, spela spel (om det finns), sitta och bara prata och skratta och en massa. Så det ska bli kul. Det är så roligt att göra sånna grejer med programmet. Och att känner alla är ju skit kul. Och om man undrar något kan man nästan fråga vem som helst. Jag tror inte att alla program är så. Vi har det bästa programmet på hela skolan. Och att alla känner alla gör mycket. Det är skit kul. Och tryggt.

Nu måste jag göra mej iordning men ni alla får ha en bra dag. Så skriver jag sen. Kanske när jag är här på boendet igen. Tror inte att jag gör det på gropa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0