Lite sen blogguppdatering

Nu har jag tittat på Bonde söker fru. Dom fick nu träffa sina dejter för första gången idag.

Sen idag var jag ju och köpte sängkläder. Som ni ser på bilden neranför. Jätte mysiga. Men kommer andvända dom sen när jag skaffat eget.

Imorogn är det städdag för mej. Jag kanske ska tvätta mitt fönster med om det är bra väder. Ska prata med Marie-Louise imorogn. Så vi får se hur jag gör. Sen har jag MASSA tvätt igen. Sängkläder, mörk tvätt, ljus tvätt och kanske rött. Vi får se hur mycket jag hinner. Mörk tvätt och ljus tvätt måste tvättas i alla fall. Annars har jag inga kläder. Haha! Men ska försöka tvätta rött också. Så att jag får lite handdukar och sånnt tvättat.

Nu ska jag sova snart. God natt på er!


Jag står i vardagsrummet på boendet igår

Jag sitter på golvet på boendet igår

Jag på boendet igår. Mina myskläder. Rött nattlinne, svarta mjukisbyxor med ränder och ett par rutiga duntofflor.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Kan du tvätta fönster? Utan att du talat om det för mig? Du ska få tvätta här hemma också, när det är fint väder. :)

2009-10-15 @ 08:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0