Tv-tittande ikväll

Hejsan!

Nu sitter jag på boendet och inte gör så mycket. Tar det lungt bara ett tag. Ska å och duscka om 15 min kanske. För jag vill se på "halv 8 hos mej", "Tinas cookalong" och Sen är det "Matakuten". Mycket matprogram idag haha! Men bara bra matprogram. Sitter just nu och lyssnar på musik också. Imorgon ska jag ha iup med Jenny, Marie-Louise och Eva.

Nej nu ska jag gå och duscha och fixa mej lite till 19:30 för då börjar ju "halv 8 hos mej".

Kanske skriver innan jag gå och sover sen.




Kommentarer
Postat av: VärldensBästaGudfarOlle

,... jag lyssnar åxå på musik,... nämligen MOTORHEAD och deras låt I AM THE DOCTOR,.... =)

2009-10-12 @ 21:05:14
Postat av: Mamman

Och jag bara väntar på att få gå ut med Ester så jag får sova sen :)

Puss

2009-10-12 @ 21:12:26
Postat av: mormorn

Och jag ligger och glor på just ingenting. Har tröttnat på alla matprogram. Fast det där halv åtta är rätt så bra.



Puss

2009-10-13 @ 07:51:29
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0