Dagen

Nu är jag på boendet igen. Vi hade ju en gropa dag idag. Jessica kom inte. Men då var jag med   Cilla och Oscar det var kul. Sen spelade jag kort en gång med Bia. Idag ska vi äta Lax och potatis. Inte så gott. Men det går väll att äta. Men det är inget jag väljer precis. Men men. Ikväll är det bonde söker fru det ska jag se. Ska ni? Jag gillar det programmet. Många bra program nu på kvällarna.

Men just det ja, idag på gropadagen. Gick jag, Cilla och Mona och handlade lite grejer till dom som skulle äta varmkorv. Och då såg vi tomteskum redan nu. Hallå?? Det är inte ens November en. Kan dom inte vänta tills November i alla fall? För jag tycker det är lite tidigt nu. Men men det är som det är. Jo jag såg ju en julkalender på Åhlens igår med som kostade 299:- Helt sjukt. Hur kan man köpa en sån dyr? Jag brukar köpa en dåndär liten billig. Och tycker det räcker och är lagomt.

Här är 2 bilder från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0