Sprutan

Hejsan!

Nu har jag tagit sprutan. Mona och Karin hjälpte ju mej med att sätta på plåstret. Men vi hade satt det för långt ner. Det var min gammla klasskompis Jessicas mamma som tog sprutan på mej. Alltså min gammla klasskompis som jag gick med i 3-an när jag var liten och gick i Orsa. Så det var längesen. Men känner igen henne och så. Och det var ganska så skönt att det var hon som gjorde det med. Efter som jag vet vem hon är också. Och har varit kompis med hennes dotter Jessica. Jag tyckte det gjorde lite ont och spände i hela armen. Jag trodde hon skulle ta där i armen där jag hade haft plåstret. Men det gjorde hon inte. Hon tog längre upp. Jag tittade inte när hon tog spruten heller på mej.

Idag såg jag att dom hade Chokladen Vinter idag på ica så köpte den. Och jag vet inte om jag ska äta den nu ikväll eller imorgon. Men jag tror jag tar och äter Vinter chokladen idag. Så får jag äta bilar med Choklad och kittkatt imorogn. Här är lite bilder.


Godiset


Mitt plåster


Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0