Onsdag 4 November

Hej Hej!

Nu sitter jag här igen efter att ha tvättat mej. Ska snart platta håret och lite så. Sen blir det äta frukost, ååh gud vad hungrig jag är. Det ska bli så gott med frukost. Haha! Jag har som sakt idrott idag. Vad vi ska göra vet jag inte. Men För mej och Jessica (om hon kommer, men det tror jag för det sa hon igår). Så blir det att gå runt några varv i hallen som uppvärmning. Men nu ska jag titta lite andra saker. Sen ska jag platta håret. Ni får ha det så bra hllihopa. Så skriver jag senare. Just det ja. Det kanske inte blir förens ikväll. När vet jag inte. För vi ska iväg och äta. Så då Får vi se när jag skriver igen. Men som sakt får ni alla ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0