Mamma lagar mat idag

Sitter vid datorn och har gjort det länge nu. Mår inte bra. Och som vanligt när jag är sjuk vill jag ha potatisgratäng. Så mamma har satt in en sån i ugnen och steker kotletter. Gott! Inatt sov Jessica här och igår kväll kännde jag mej inte sjuk. Jag hostade och så. Men kännde mej inte sjuk. Men idag när jag vaknade kunde jag nästan inte prata. Ikväll är det inget "Ensam mamma söker". Så det blir nog att titta på "Vem kan slå Filip och Fredrik" Ikväll. Vad ska ni titta på ikväll?


Kommentarer
Postat av: Mamman

Och mig har du nog smittat också, för det kliar i min hals och jag är snuvig och jag småhostar. Hahaha! Vi har säkert fått svinis nu!

2009-11-16 @ 10:03:16
URL: http://malinakrocko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0