Lite av skoldagen

Hejsan!

Idag i skolan hade vi Engelska som vanligt. Sen har vi tittat på film. Vi fick välja mella 3 filmmer. Det var "I taket lyser sjärnorna", "den nya Kenny starfajter filmmen och någon mer film som jag inte kommer ihåg namnet på. Men jag tittade i alla fall på Kenny starfajter filmmen. Och den var ju inte så bra. Men men.

Sen idag satt jag, Jessica, Oscar och Cilla. Så pratade vi om något. Så kom sa jag något om att sjöng det som var på radio när jag diskade hemma och jag var hemma ensam. Då frågade Jessica om jag sjöng låtar på Engelska också. Då sa jag att jag gjorde det. Och hon var chokad. Hon visste inte det. Haha! :) Hon sa till mej: "Men Evelin det måste jag höra i hissen. Haha!" Jag bara sa Nej Nej Nej. Och hon bara: Men tänk om du sjunger jätte bra då. Och kan uttala då. Haha! Rolig hon är. Jag lägger ut 3 bilder från dan i skolan.

 


Jessica är glad på matrasten med sin Pepsi Max


Pennor


Mina ben


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag hade INTE kollat på "I taket lyser stjärnorna" bland en massa folk. Gud va jag grät när vi såg den.

2009-11-03 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0