Valbo och Wilma

Hejsan!

Nu sitter jag i skolan igen och har fritt. Jag hann inte skriva i morse. Eller jag tog inte ens upp dattorn haha! Men nu skriver jag lite.

I morgon ska hela programmet åka på Valbo. Det ska bli kul. Jag och Jessica ska in på Ikea en snabbis. FÖr jag ska handla till Ester, Sälma och något till Wilma. Sen kanske vi äter på Ikea också, hoppas det. Men vi får se hur Jessica vill. Idag blir det tråkmat på boendet, korv och makaroner. Men jag kom inte på något annat förra veckan och alla äter det. Så då blir det idag. SÅ jag kan inte skriva något i morogn här på bloggen.

Imorogn ska Wilma operera (stavning?) sitt andra ben och jag hoppas det går bra. LIlla Wilma har precis börjat vara sig själv efter förra gången hon opererade sig.Och nu ska hon göra det igen. Men jag har bäddat rent i min säng för att det är där hon vill ligga när hon har operarat sig.

Men nu ska jag kolla på annant. Jag slutar typ om 5 min.

En bild också.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: gunilla

Ha det så bra i morgon och tack för att du köper Sämlans grejor.



Puss!

2009-05-25 @ 19:06:13
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Mamman

Käka lite på Ikea från mig också. Jag förstår inte att maten kan vara så god där jämt. Älskar dig! Pussis

2009-05-25 @ 22:29:29
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0