Idag

Hejsan!

Nu har jag provat ansiktsmasken som jag köpte idag. Och jag är alldeles len i ansiktet. Det är värkligen jätte lent. Jag viste att det skulle bli lent. Men jag trode inte att det skulle vara såhär lent.

I morgon ska jag och Jessica till Petter och Anette och sova där en natt och vara kattvakt. till på söndag. Det ska bli kul. Jag tar med mej datorn så jag skriver därifårn. Pappa skjutsar oss till Petter och Anette för Ida skulle endå åka till optikern.

Jag såg Joakim Cans idag föresten på ICA. Jag trode han gick och pratade försig själv. Men sen kom jag på att han nog kanske pratade i telefon för han hade hörlurar i öronen. Haha!

Nu ska jag logga in på bilddagboken. Jag kanske skriver mer innan jag ska sova.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Len som en barnrumpa...haha!

2009-05-23 @ 06:46:11
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com/
Postat av: mormorn

haha, får nog ta och prova en sån dära jag också.



Puss!

2009-05-23 @ 08:06:36
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0