God NAtt

Hejsan!

Just nu sitter jag här och tar det lungt. Ska snart lägga ifrån med datorn och skriva upp det sista jag ska packa i väskan. Som plattong och dom blöta byxorna. Och sen blir det sova.

Wilma har legat i min säng hela kvällen på 2 handdukar och ligger där fortfarande. Hon vill nog att jag ska släcka och sova nu. Men det blir det inte en.

Nu är lovet slut och skolan börjar igen. Så nu kan jag bara skriva korta inlägg. Efter som jag bara får sitta vid datorn och göra vad jag vill i ca 20 min om dan i skolan. Men till helgen blir det mer skrivande här.

Jag ska inte sova riktigt en. Men säger god natt till er nu.

God natt och såv så gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: mormorn

Puss o godnatt!

2009-03-02 @ 05:58:18
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0