Nu får folk fan ta och ge sig

Hejsan!


Jag blir så arg på vissa. I bussen idag stog det en mörk tjej vid dörrarna. Och när tjejen hade gått ut ur bussen så pratade 2 killar om hur mörkrädda dom vart när hon stog där. Hur fan kan man ens tänka på sånnt. Jag tänker inte ens på att folk är mörka. Jag ser ingen skillnad på hur folk ser ut. Jag brukar ALDRIG skryta om mej själv. Men nu när det är sånna här saker kan jag det. På det sättet är jag bra. Det vet jag i alla fall. Jag låter folk vara som dom är och bedömmer inte på folk hur dom ser ut. Visst folk kan se läskiga ut. Men det beror INTE på vilken färg dom har på huden.

Så ni som håller på så som dom 2 killarna borde inte ni tänka om eller?


Kommentarer
Postat av: Mamman

Vilka jävla töntar! Och du kan då visst skryta om dig för du är ovanligt bra!

Puss

2009-03-14 @ 10:31:31
Postat av: mormorn

Bäst det är vad du är.



Puss!

2009-03-15 @ 12:23:25
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0