Min vecka i Bollnäs

Måndag:

Här är mina skor när jag väntar på att vi ska börja

När jag kom till boendet så gjorde jag mat. potatisgratäng (som Marie-Louise hade gjort innan), snitzel(stavning?) och stekta sockerärtor, röd paprika och rödlök

Mina byxor när jag var i badrummet

Elementet i badrummet

Tisdag:

Anna gjorde spagetti och bacon

Jag hittade denhär i diskhorn i köket

Anna och jag åkte till sport hallen och tittade när dom började spela innebandy. Sen gick vi iväg. Här är en bild på snus på fönstret i bussen.

Onsdag:

När jag och Jessica väntade på bussen till gropa tog jag kort på snö

Igen....

igen.....

Igen.....

Och igen haha!

Ett spel på gropa

På boendet åt vi tunnbrödrulle

På kvällen tittade jag på tv

Torsdag:

Mitt rum innan

Mitt rum innan

Mitt rum innan

Vi åt tacos

Efter

Efter

Efter

På kvällen åt jag och Johanna glass

Fredag:

Snö i johannas hand

Johannas och mina väskor

Emma och Johannas skor

Emma och Johanna

Mitt hårstrå

Cilla tyckte jag skulle ta kort på sifrorna på saxen

När jag kom hem åt jag en liten micropizza

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vilka fina kort på isen!! Du är så bäst att knäppa alltså! Och tacos va gott, det vill jag käka idag..haha!

2009-03-21 @ 09:11:25
URL: http://malinakrocko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0