Måndag 23 Mars 2009

Hejsan!

Nu sitter jag här i skolan igen och har fritt. Jag fick det lite tidigare idag. Idag ska jag göra köttbullar, potatis och gräddsås. Det ska bli gott. Ikväll ska jag titta på tv sen ska jag bara ta det lungt.

Just det ja sen idag sa Cilla att jag skulle ha på blåtanden på mobilen. Och jag slog på den och när jag ska titta på filmen jag fick ser jag ett rövhål. Som bajsar. Man såg lixom när rövhålet öppnade sig. Jag slog av den fort. Men sen efter ett tag igen så fick jag lov att kolla påden igen.

Det är några lärare på skolan som sätt mina bilder jag har tagit kort på (med äpplet, citronen och det). Och dom tycker mycket om dom. Och det är ju kul.

Men nu ska jag titt på annat. Ha det bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0