Lite frågor

Hur bor du: I en lägenhet och i ett radhus
Brukar du komma i tid: Jaa
Hur lång är du: Vet inte det var längesen jag mätte mej
Kan du laga mat: Jaa
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går på Medie programmet
Vad har du på dig just nu: Myskläder
Hade du en bra kväll igår: Jaa
Vilket är ditt senaste inköp: Hårsnoddar till bloggtävlingen
Din favoritdryck på morgonen: Oboy, saft och multivitamindryck
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Kommer inte ihåg
Har du sovit i din egen säng inatt: Jaa
Vad hade du sönder senast: Oj jag vet inte
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: vet inte
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Jag dricker inte Alkohål
När gjorde du senast något riktigt dumt: I fredags eller det kanske inte var så dumt
Saknar du någon just nu: Jaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Lova en sak och sen bara skita i det
Någon jag stör mig på: En lärare
Intressen: En sak är att ta kort
senaste person du kramade: Morfar tror jag det var
Senaste person du ringde: Lovisa
Senaste person som ringde dig: Olle tror jag
Vad drack du senast: Oboy
Vill du ha barn: Jaa men inte en
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej jag gillar inte att fylla år så mycket. Men om vi åker till Ikea på min födelsedag så längtar jag. Jag älskar Ikea
Har rakat dina ben någon gång: Jaa 
Är du sugen på något nu:
Jaa min glass jag gjorde iording i fredags
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Jag dricker inte kaffe
Micro-pop eller poppa själv: Nyttigare att popa själv men det får fortare i micron. Men popa själv är godast. Men det blir oftas micro-pop.
Brukar du baka: Det var ett tag sen nu.Men ett tag bakade jag ca varanan helg.
Röstade du i det senaste valet: Nej jag fick inte
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jaa
Vilken låt lyssnade du senast på: Tha King med Urban Legend
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Mycket
Har du pengar på mobilen: Jaa men vet inte hur mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0