jag fryser

Nu har vi varit ute hela dan med programmet. Först var vi några stycken ute på promenad på idrotten. Sen var vi ute med programmet och grillade korv och sånnt. Och jag frös så mycket att jag gick runt ett träd och ett bord för jag skulle bli varm. Men sen fick jag nästan sendrag i ena foten så jag satte mej. Sen gick jag inte mer runt där. Men då började jag frysa igen. Och nu är vi inne i skolan. Och jag fryser en fast vi har varit här i säkert en timme snart.


Nu är jag lite hungrig. Men det är inte sånnhär mat jag får på boendet idag. Idag skulle Emma göra korvstråganoff och ris. Men jag skulle få stekt korv för att jag inte tycker om korvstråga noff.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0