Idag och lite till

Hejsan!

Nu sitter jag här igen. Denhär veckan har jag ingen dator med mej på boendet. För att datasladden är sönder och jag måste köpa en ny sladd. Mamma kanske skulle göra det i veckan om hon skulle till Mora. Annars åker jag på lördag och gör det.

Just det ja, jag har tagit mera vatten-kort med päron och ett plastblad. Men dom får ni se på fredag. För jag har dom på min dator.

Idag ska jag göra pasta och skinksås det ska bli gott. Det var ett tag sen jag åt det nu, så det kanske blir extra gott nu. Oj vad min mage kurrar nu.

I helgen gjorde jag en jätte god glass som jag kan skriva var det var i på fredag. För jag har en bit kvar hemma i Dalarna. Så då kan jag ta kort på den med. Om ingen äter upp den. Men det tror jag inte. Inte mamma och Lovisa i alla fall. För det var kokos i den och dom tycker inte om det alls. Men nu ska jag titta på annat.

Ha det bra!

Föresten Glöm inte min bloggtvävling om hårsnoddarna


Just det ja jag ska köpa Spraka av Lovisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0